Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec draci  pořád mi vrtá hlavou jaké pružiny koupit do vidlic ze sifona který mám na fechtlovi.. mám celkem lehkej stroj ale ty starý pružiny už mají prostě dost. Našel jsem pár s průměrem drátu 3,2mm aji 3,4 mm.. a teď vidím tyhle z drátu 3,5mm http://www.plszabo.cz/eshop/pruzina-predni-vidlice-zesileny-suni-p-9529.html má s nima někdo zkušenost? Popřípadě s jinýma.. budu rád za každý nápad  Nechci žádný zázraky protože ty se od vidlic ze sifona čekat nedají ale do mojí kategorie je to ideál
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2013 15:51
 Asi jo no.. zkusím se poptat
Datum: 09. března 2013 15:51
 To už by bylo lepší to zadat někam do pérovny, aby ti nějakou progresivní umotali...
Datum: 09. března 2013 14:51
 Jojo progresivní se dělají.. škoda že za intergalaktický peníze  myslím že stojej nějak 2500 ..
Datum: 09. března 2013 14:46
 Ideální by bylo sehnat progresivní pružiny, tim by se to zlepšilo dost, ale nevim jestli se vůbec na síma dělaji...
Datum: 09. března 2013 14:20
Jméno: Kendy
IP: uživatel15202
 Ahoj všetci, chystám sa na úpravu pioniera na cross. Rám už mam vcelku vyriešený. Potreboval by som radu aký prevodový pomer použiť, akú rozeu do zadu. Motor bude zatial séria s výfukom hikone a športvým filtrom. Budem rás za kažú radu. Rád by som ten prevod riešil do sily. Príjmem aj akúkoľvek radu ohľadom stavby cross-ky 
Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2013 14:52
Jméno: Kendy
IP: uživatel15211
 Ešte drapák by som chcel použiť 90/100 16? je to dobrá voľba ?
Datum: 10. března 2013 14:52
Jméno: Kendy
IP: uživatel15211
 Takže sa mam na 75z rozetu vykašlať a dať 9z primár a tamto nechať serii ? Dáa sa na ten 9z primár nasadiť seriova reťaz ? Neskušal si niekde seriovej motor + zadná rozeta 75z ?
Datum: 10. března 2013 14:51
Jméno: standa
IP: uživatel15209
 Dej 9z primár a zadek nech 13/55. Jedna rada,pokud chceš aby to nějak jelo a fungovalo tak tam hlavně nedávej žádný "sportovní" filtry ani Hikone ani zbytečně velký trysky...nárůst výkonu se nekoná,jen to stratí spodek,řve,prská benzín a jede jen v otáčkách...výsledek do mínusu. To neni na holej seriovej motor. Čistej výfuk z mustanga a čistá vložka filtru +tryska 68 a pecka jede po zadnim.... Pokud ti jde jen o to,abys měl "tuning" a mohl dát fotku na Facebook,tak ještě doporučím hvězdicovou hlavu a karbec Dellorto aspoň 21mm...ty na fotce vypadaj taky tunigově...a navíc rozeta 75z aby to fakt vypadalo
Datum: 09. března 2013 12:54
 slovní spojení "sportovní filtr" mě začíná dost vytáčet...
Datum: 07. března 2013 23:40
 tohle tema je tu rešeny snad milionkrát se podivej nekde dole, do vyhledavace napis cross
Datum: 07. března 2013 19:23
 Zdravim potreboval bych poradit jsem na lopatkach jak mam vydelat lozisko z krytu na zapalovani z fichtla diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2013 18:07
 když to rozděláš tak tam máš tak 13mm otvor... a tím to jde lechce vybouchat
Datum: 07. března 2013 18:07
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Zrovna jsem to včera dělal.
Navařil jsem do ložiska plocháček, nahřál horkovzduškou a stačilo lehce přes otvor na tyčku spojky to ložisko vyklepnout.
Datum: 06. března 2013 22:09
 Vybouchnout nejde je tam jen dirka na sroub stelovatelnej na tycku spojky
Datum: 06. března 2013 21:34
 vydělat páčku spojky a vybouchat?...
Datum: 06. března 2013 21:27
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 ja do vnitř navařil šroub do ložiska dal velkou podložku na každou stranu šroub a dotahoval jsem a šlo to jako ze stahovákem
Datum: 06. března 2013 20:18
 ty to me nenapadlo vyzkousim dikec
Datum: 06. března 2013 18:37
 Nahřát a bouchnout o dřevo nepomáhá?
Datum: 06. března 2013 18:33
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 Zdarec, draci nevíte jakej odstín je originální oranžový barvy která se dávala na pincka 21ku? rok 1975 a výš?
Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2013 11:31
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau, měl bych ještě jeden dotaz ohledně škody 125l, potřebuji poradit co všechno musím udělat, na co se zaměřit, abych dosáhl co nejnižší spotřeby benzínu, nemyslím jako nějakého rekordního minima, ale prostě normálně s origo karbecem a tak, třeba tak těch 6-7l/100km,
Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2013 15:59
 150 tis je na šáde dost.2 komora se otvírá podle zatížení a po mech.odblokování prvním stupně.Obrovský vliv mají vytahané rozvody,vybité vodítka ventilů,vůle v rozdělovači.A s kterým karbecem to jede a nežere?
Datum: 09. března 2013 15:59
Jméno: Honza
IP: uživatel15204
 Ještě k těm předchozím doporučením. Dát nový vzduchový filtr. Omezit používání sytiče jen na nejnutnější. Rozjezdy bez dráždění plynu (akcelerační pumpička se také zaklepávala na menší otvor ale to zhoršovalo akceleraci) a hlavně jezdit na co nejvyšší rychlostní stupeň. Jezdit plynule, ne brzda plyn, předvídat, kde to jde využívat setrvačnost. Při rychlostech nad 80 km/hod narůstá spotřeba díky odporu vzduchu geometrickou řadou. Roli hraje i zahřátí na optimální teplotu (nejen chladicí kapalina ale i olej v motoru, převodovce, ložiscích - tam je optimální teploty dosaženo až po 40 - 80 km jízdy. Spotřebu zhoršují spojlery, hágusy, rakve a pod.
Datum: 08. března 2013 22:26
Jméno: josef
IP: uživatel12982
 JAWA_ceZetak ® 150tkm na škodovku věř že je většinou dost
Datum: 08. března 2013 12:41
 čuská? jako tím chceš říct že 150 tis je moc? chlapče to nění 2T který má ve válci díry
Datum: 06. března 2013 21:11
 co vim od strejdy co jí měl a co řikal - tak nehamtat zbytečně na plyn, jo prej jak se jede kolem 80 km/h tak se pak otevře druhá klapka v karbecu a už to tam teče
Datum: 06. března 2013 17:58
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 A hlavně mít slušnej motor, ne vyrachtanou hajtru co má 150 tis. km a někdo s ní předtim jezdil jako vemeno.
Datum: 06. března 2013 14:18
Jméno: elent
IP: uživatel11376
 hlavně seřídit zapalování,novej kondik, kladivka, repásnout a seřídit karbec, nastav vule na ventilech, novy svicky, vzduchovej filtr. Mě to žere kolem 7l když jezdim 80km/h a plynule, mam 4q. Kdyz jezdim 100km/h a na rozjezdech vobčas naložim,tak to bere 9l. Ale jak ji rvu tak veme 11l. Muj rekord je 5l/100km, ale to jsem z kopce vyřazoval a někde i chcipal motor.
Datum: 06. března 2013 14:03
 zbavit se Jikova, ten žere a nejede
Datum: 06. března 2013 12:46
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 mít správně nahuštěný kola, mít dobrý ložiska, dobrou geometrii, a správně seřízený motor
Datum: 06. března 2013 11:09
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 jezdit opatrně a s rozumem
Datum: 06. března 2013 10:35
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 zdravím ve spolek, chci se zeptat jestli náhodou někdo nevíte kde je na škodě 120l kohoutek na odvzdušněni chladící kapaliny, měnil jsem celou kapalinu a potřebuji to ted odvzdušnitrndíky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2013 22:24
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!Ešče jeden poznatek!Při odvzdušňování je dobrý kombinačkame zmačknút jednu hadičku a potom zaséj druhú!To funguje perfektně!Ináč se časem dycky negde našla bublina!!!Toš tak!
Datum: 06. března 2013 22:24
 jak píše kolega pode mnou + ještě malej detail ten kohoutek je "Téčko" - z jedná strany jde voda od cladiče a z druhý od topení, tak je taky dobrý pustit topení, to se tim taky odvzdušní
Datum: 06. března 2013 18:02
 cau je to jednoduchy: nastartujes motor ten by se mel odvzdusnit sam pakmusis motor zahrat aby se ti otevrel termostat 90stupnu pak otevri predni kapotu na prave strane po smeru jizdy v hornim rohu chladice je napojena hadicka original biva zelene opletena vede kolem blatniku tak na ni je nekde cestou dany kohoutek jak mas zahraty motor tak ho drz tak 2500 az 3000 otacek a pak povolis kohoutek a znej tryska voda pozor je horka a nezapomen hlidat hladinu v expansce
Datum: 06. března 2013 9:17
Posl.aktualizace: 05. března 2013 17:41
 No okej, dík, ja som len chcel vedieť.
Datum: 05. března 2013 17:41
Jméno: pepa
IP: uživatel15076
 myslím že nejde stary klakson měl uprostřed membrány šroub a ten dolazoval její rozkmyt a tím i zvuk co vydává ...tu nic takoveho nejni proste troubí troubí ne hod o do popelnice ..co s tim potřebuješ?
Datum: 05. března 2013 17:39
 Zdravím, akosi mi na musafovi prestal ísť tachometer, najprv som si myslel že to je len tým že tá matička čo to drží na tachometri sa zlomila, vymenil som lanko ale nepomohlo, teraz som rozobral koleso, ale neviem kde môže byť chyba myslím že bude asi vhodné toto (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hnaci_kolo_snek_tachometru2.html) vymeniť, ale neviem presne ako to mám vybrať, vie mi niekto poslať nejaký návod kde je k tomu nákres, resp. niekto niečo načmára, bol by som vďačný.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2013 20:15
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel15198
 Tak ti poviem, že som mal ten istý problém čo ty. Zo šnekom by nemalo byť nič. U mňa stačilo len !nové! lanko trochu rozklepať a už išiel. Takže skús všetky možnosti a zváž, či budeš míňať peniaze na to, čo je dobré.
Datum: 06. března 2013 20:15
 Hej kolíky mám, vyskúšam to vyčistiť, a asi to aj objednám, keď už budem brať nejaké veci od sesu, nejako to hádam dám do kopy, nech viem koľko idem hehe  ďakujem za rady
Datum: 04. března 2013 23:07
 a máš v rozetě t ykolíčky které otáčí kolem c mechanismu tachometru?
Datum: 04. března 2013 21:52
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 no já sem už to soukolí menil, a těžký to neni, teda pokud má člověk nářadí a trochu technické zručnosti, koupil sem přesně tuhle sadu, když sem vyndal svoje soukolí tak to větší kolo melo od šmíru a prachudost vyjet žlábek v ozubení, rozebral sem to tak že sem začal tim, že sem vyndal plechový kroužek který je na tý straně co se šnek nasazuje na rozetu, pod ním by měl bejt filcovek kroužek, dále když se podíváš na šneka ze strany jako když je namontovanej na motorce, tak je tam vidět dírka - přesněji je to nejtek co - trubička co drří to menší kolečko na svym místě, to musíš vyndat, uvolnit a pak by si měl to menší kolečko vyvyklat, uvidíš podle okolností,jo a pak na šneku tam kam se šroubuje lanko- náhon jsou pod to přírubou se zavitem dvě hrany měl by naně pasovat plochý klíč snad 12 - 13ka,a tim pak vyklavímy pohyby vyndáš náboj s malym kolečkem, jinak nevim jak ti to stručně popsat, takhle sem to vymontoval a opět složil- na tenhle postup sem přišel sám tak snad ti to pomůže Hodně zdaru
Datum: 04. března 2013 20:35
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 to měnit nemusíš, bude stačit jak to vypucujes a složíš zpět, teda mi to pomohlo, jinak zkus správně natahnout lanko, bo to je hodně vada u new lanek na tacho
Datum: 04. března 2013 19:54
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 draci, chci postavit stadiona na silnici s cilem maximalni rychlosti. Videl jsem videa, kdy jedou vic jak stovkou. Co je mozne udelat nejvice s motorem? Kdo by s tim mohl pomoci? Kdo tuni mopedy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2013 5:55
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 Diky, docela koukam, že jde z mopedu udělat 80ccm motor, to je mazec!!!
Datum: 07. března 2013 5:55
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
Datum: 05. března 2013 11:32
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 stejsky je někdo, kdo tuní motory ze stadionu?
Datum: 05. března 2013 9:31
 Kerosin, první věc, co mě napadla  .
Datum: 04. března 2013 22:41
 já vím o 156km/h na mopedu... jinak odpadá ježdění na benzínku, na benzín takovej moped už nejezdí...
Datum: 04. března 2013 18:59
 Tak asi takhle stručně: chce to upravit válec (jestli chceš jet co nejrychleji tak ideál 4K nebo 5K), chce to plnou klikovku s ostrou broušenou ojnicí, závodní spojku s axiální vypínacím ložiskem, rychlou převodovku, nejlépe pořádný ložiska (i SKF někdy nestačí  ) Odlehčit kolo primárního převodu, je taky dost možný že se ti budou trhat tisícihrany na hřídelích.. pak určitě karbec 21mm nebo podle válce i větší. Válec dělá stejsky i 70ccm ale to už je extrém. Flákneš dopředu sekundát 15z a dozadu malou rozetku, odlehčíš z mopedu všechno co tam nemusí být a jedeš!  a představ si že tohle tě bude stát minimálně 40 000  což je paráda =) představuješ si to tak trochu jak hurvínek válku...
Datum: 04. března 2013 18:38
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 já se ptal stejskyho a cela uprava by vyšla asi na 14-15k to je valec klika s jiným zdvihem kvůli válci, samozřejmě převodovka a motor po GO v tip top stavu. nepočítá se do toho vape, karbec a podobne pičárny. Výfuk muže být origo
Datum: 04. března 2013 18:20
 lukas: ano upravený stadiony dokážou jet víc jak stovkou (110-120?), ale tyto stadiony už nemají z originálního motoru skoro nic. Nevím přesně co všechno se musí upravit, ale předpokládám válec, převodovka, spojka, zapalování a karbec, takže nic levnýho...
Datum: 04. března 2013 18:03
Jméno: cige
IP: uživatel13350
 Me vytahl stadak 80 bez upravenych prepooustecich kanalu a 12zubem a 35z rozetou. Momentalne nejede pac delam na nem pokrocilejsi upravy
Datum: 04. března 2013 14:42
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 stadion stovkou ?  tak mozna volnym padem z macochy
Datum: 04. března 2013 14:22
 Ahoj, prosím jak se dá nejlépe udělat fichtl na sílu a ne na rychlost? Vím jen že se má dát větší rozeta a menší mototrové kolečko. Předem děkuju  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2013 12:44
Jméno: bohumil
IP: uživatel15094
 1975 )) a nespadls aj na hlavu nekdy? kolikrát sem četl tvoje připomínky, a myslel jsem, že máš tak 14 roku ))) , tož tak asi
Datum: 06. března 2013 12:44
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj RoboSK!Toš dobre!Hranatý světlo je mimo hru!Ty tři zbývající to určitě nevyjedú!!!A pro úplnosť!Na nečem podobným jak s tým hranatým světlem akorát tam bylo startovní číslo 22 a pro MR 51,v předním kole ešče buben, sem si 21.září 1975 kolem 16:00 (při tréninku na MR v Dačicích) zlomil obě kosti nad kotnikem pravej nohy a bylo po závodění!!!Toš tak!A možeš radit dál!Samozřejmě pro teho fichtla (i gdyž mě se víc líbí Pionýr)!
Datum: 04. března 2013 20:13
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
Datum: 04. března 2013 17:22
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 RoboSK!Myslíš to pravé s tým hranatým světlem?
Datum: 03. března 2013 21:18
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
Datum: 03. března 2013 20:18
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj jawa46!Toš na primáru se mě to líbí uš věc!Tam to neco donese!Děkuju!
Datum: 03. března 2013 19:49
 primár*  překlep
Datum: 03. března 2013 19:00
 Co takhle primář.. nedávno jsem dával 11z a je to fakt dost dobrý pokud ti to udrží spojka
Datum: 03. března 2013 19:00
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj RoboSK!No uš tam mám enom 10 zubú!Motor točí skoro 10 000 a pořád ten kopec nemožu vyjet!!!Co fčíl???
Datum: 03. března 2013 18:57
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Maličkost
Datum: 03. března 2013 18:33
 Díky za radu.
Datum: 03. března 2013 15:28
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Daj si tam 11z. sekundár a viac to nerieš
Datum: 03. března 2013 15:04
Posl.aktualizace: 03. března 2013 20:15
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 hlavne že človek má s toho radosť
Datum: 03. března 2013 20:15
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 já ho chápu,má rodiče jako já který celej den akorát držkujou a nemá kdo by ho pochválil
Datum: 03. března 2013 19:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 wafel: taky to nechápu... asi to tady má jako deníček... od podobnejch zbytečností je fejsbuk..
Datum: 03. března 2013 18:55
 No tak ti vrčí fichtl, chceš za to státní vyznamenání nebo proč nám to cpeš?
Datum: 03. března 2013 16:21
 Kurva  dobra vsuvka na konec
Datum: 03. března 2013 13:57
 kde koupim hvezdicovou hlavu na pincka cao lukyn
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2013 21:06
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 no ptat se na fichtl KRAMKU kde kopit dil na pionyra je vazne trochu divne draku
Datum: 03. března 2013 21:06
Jméno: Lukáš Bolf
IP: uživatel5893
 Proč k ničemu když jezdím normál po ceste a má papíry a dělám si celé GO motoru sám a to mám ještě rozhozený motor 250 kawu ve 4taktu
Datum: 03. března 2013 17:51
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 http://www.ms50.cz/_h.html
Datum: 02. března 2013 21:06
 Když čtu ten smyslnej dotaz tak si myslím že ti ta hlava bude k ničemu
Datum: 02. března 2013 20:38
Datum: 02. března 2013 19:37
 Zdar draci napadlo mě udělat si 5 kvalt na jawu 05 všechny potřebné stroje mám de mě jen o funkčnost co si o tom myslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2013 10:42
 Možnost vyrobyt kola mám mám prakticky všechny stroje na obrábění železa takže s tím nebude problém jenom si to budu muset nechat zakalit a mám to na silnici nejratši bych si to udělal doma protože zbatečných 20 000 nemám =D
Datum: 03. března 2013 10:42
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
 přesně když se udělá jeden pár na zakázku tak už je to docela pohoda když se udělají dva tak už je to naprosté super, taky záleží jestli to chceš mít na kros nebo silnici a jak moc velký chceš mít díry mezi kvaltama. Když je možnost vyrobit kola tak se dá kouzlit.
Datum: 03. března 2013 7:42
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
 Stačí vpohodě jeden pár koleček jinak a je to dobrý 4Q ze ser.součástí.5Q v sériovém motoru podle vovse určo vydrží.A má to na dvě hřídele do origo karterů.Cena opravdu 20 000 tis.
Datum: 02. března 2013 22:39
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Čtyřkvalt se dá udělat do seriových karterů, problém je že když se k výrobě použijou seriový kola tak je to blbě odstupňovaný, ale kdyby se nechaly vyrobit na zakázku kola nový tak je to pohoda. Mám to i spočítaný
Datum: 02. března 2013 16:40
 5ti kvalt na 2 hřídele? mm už se těším
Datum: 02. března 2013 15:46
Datum: 02. března 2013 12:08
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 píšu si tě do deníčku... už se nemůžu dočkat léta.
Datum: 02. března 2013 11:56
 ten 5Q co se prodává, mám za to že nemá doma dělaný kola ale kupovaný z nějakýho jinýho stroje a stejně to nevydrží... 4Q by se dal udělat slušnej...
Datum: 02. března 2013 11:10
 jj díky za rady v létě sem dám video jak to dopadlo
Datum: 02. března 2013 10:20
 Kalení samo o sobě nestačí...záleží z čeho to budeš dělat, ale většinou je potřeba to nacementovat a pak zakalit...a muselo by se to hodně opatrně zakalit, protože kdyby se to prokalilo durch tak se to rozletí hned při první jízdě...
Datum: 02. března 2013 10:18
 ale to by neprošlo stk nebo jo ?
Datum: 02. března 2013 9:35
Jméno: pepa
IP: uživatel15177
 ps každa kolečka do převodovky jsou kalena i po zakalení se ti to pravděpodobně rozletí vždy by 1 kolečko muselo mít na tloušku ne 10 13 milmetru ale tak 5 či 7 ....a to ti ani nejkvalitnější ocel nepřenese... jedině pod rám navařit jiný motor... z pita kawa simsona vyjde to na stejne peníze
Datum: 02. března 2013 9:26
 ale ja to potřebuju aby to prošlo stk!!!
Datum: 02. března 2013 9:24
Jméno: pepa
IP: uživatel15177
 kup motor ze simsona a dej tam ten protože převařit rám je snažší než kartery kamarád má fichtla se 4 kvaltem ma tam převodovku ze 175 i s poloautomatickým řazením je to na chuj 4 je moc dlouhá a bučí to a nebere to .... 5 kvlat by šel vrch motoru navařit na převodovku simson ale 5 kvalt do simsona stojí 4000 novej jen díli co nemusíš vyrábět
Datum: 02. března 2013 9:22
 No to je ono já sem si představoval že bych udělal něco jako psal shrek ale že bych si to udělal a nechal zakalit aby byli tvrtší
Datum: 02. března 2013 9:18
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 ... představuješ si to jak hurvínek válku.
Datum: 01. března 2013 23:01
 5q do originálních bloků jde, ale síla koleček je hrozně malá a praskají, taková převodovka se dá sehnat za 20 tisíc...
Datum: 01. března 2013 21:48
Jméno: mira
IP: uživatel14122
 je to blbost, jedině nové bloky ,běž do jiného stroje....
Datum: 01. března 2013 21:25
 Čtyřkvalt se dá udělat do seriovejch bloků .. už to tu bylo, pohledej na netu ...
Datum: 01. března 2013 21:13
 To tě napadla pěkná kravina, pokud by jsi chtěl 5 kvalt, tak by jsi musel udělat nové bloky. Originální převodovka má 3 kvalty a s tím nic nenaděláš, žádný kolečka tam přidat nejdou!!!
Datum: 01. března 2013 20:37
 prosimtě nemysli
Datum: 01. března 2013 20:16
Jméno: Tremer
IP: uživatel14753
 sem myslel tam dát jenom víc koleček vedle sebe a upravit řadící automat
Datum: 01. března 2013 20:15
 máš převodovku? z čeho ? to si necháš udělat nové kartery ? nebo upravis puvodni protoze potom to podle me nebude dosahovat takovych kvalit jako original staci mensi odchylka a .....
Datum: 01. března 2013 20:11
Posl.aktualizace: 01. března 2013 17:12
Jméno: toncek
IP: uživatel15142
 Zdar draci, jaká může být orientační cena S22 je to vývozní typ do německa nádrž s prolisem stadion,připrava na značku,kompletní stav,čísla motoru sedí s rámem,karburátor vajíčko špatný lak.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2013 17:33
Jméno: martin
IP: uživatel15032
 Zdarec draci, chtěl bych se zeptat, jaké máte zkušenosti s dáváním drapáku o rozměrech 90/100-16 na ráfek z pionýra a zda je třeba například z důvodu většího vzorku (špalků) prodloužit řetěz, aby se dalo kolo šoupnout kousek dozadějc, nebo zda vychází vše ok? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2013 17:46
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 problem neni zadnej, akorat musis vyndat zadni plech  , aby ti to nedrelo a nebo orezat spalky alespon u retezu na prave strane, a pokud budes chtit mit plech tak asi i na leve bude potreba ale to jsme nezkousel ja si dal sedlo z pareza a jezdilo se na nadrzi
Datum: 26. února 2013 17:46
Jméno: martin
IP: uživatel15032
 Ještě jsem zapomněl dodat, že se jedná o originál kyvnou vidlici z pionýra.
Datum: 25. února 2013 20:57
Jméno: mustaf23
IP: uživatel4095
 Zdravím, takovej technickej, jak řešíte při pískování kostry ty gumový silentbloky na kyvce aby se neponičily??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2013 10:24
 nebo kobercová paska- taky tak 2-3 vrstvy
Datum: 28. února 2013 10:24
Jméno: m
IP: uživatel13882
 několik vrstev papírové krepové lepící pásky stačí
Datum: 26. února 2013 19:33
Posl.aktualizace: 27. února 2013 15:37
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 dle projevu motoru a kroku tachometru vůči slyšeným otáčkám tam měl převod 14/55 a nebo spíš 15/55 a točilo to zhruba 8000-8500ot/min.....počítejme že trojka dotáčí 7500ot/min.... kolik to teda mohlo jet? těch 80 minálně...... jen škoda že není vidět dopředu... na takle tvrdej převod takle nezrychluje ani moje lepší šedesátka....
Datum: 27. února 2013 15:37
 asi těch 75 no .. a taky ten tachas není náhodou ze simsona ?
Datum: 25. února 2013 15:30
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 ahoj mám na vás dotaz nevíte název klapky sání co se vejde na fichtla?? byla mi doporučena na gileru a piago ale ta je moc velká. údajně by to měla být ta nejmenší klapka co je ale nikde jsem ji nenašel. díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2013 6:48
Jméno: standa
IP: uživatel15167
 Samotná klapka udělá velký kulový. Ten kluk ti asi neřek o všech úpravách jeho motoru. Jinak 90km/h na klapkovou babetu je docela mazec,to asi nemuže moc vypadat jako seriovka a nebo ti kámoš kecá... Druhý variantě dávam víc nadějí... Symetrák je symetrák...ser na klapku...kup si velkej píst a pojede ti to víc....
Datum: 27. února 2013 6:48
 oskare pochopil jsem to velice dobře,totéž jsem tvrdil policajtům když mi změřili kilo v obci(autem).myslel jsem to ironicky jako 90%na tomto vlákně
Datum: 26. února 2013 21:10
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj postul!Smě asi nepochopil.Já myslel, že dyž pojedu do obchodu rychlosťú 45km/h tam a potom zaséj dom taky tech 45km/h toš to je dohromady 90km/hTtoš tak sem to myslel!
Datum: 26. února 2013 20:49
 babeta má ale cvrk takže dozadu šlapat nelze ne?
Datum: 26. února 2013 20:06
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!Dyť ste zapoměli, že gdyž Babeta jede 45 tam a 45 spátky, že to dohromady dává přece 90 nééé?Toš tak!
Datum: 26. února 2013 18:58
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
Datum: 26. února 2013 16:16
Jméno: mustang 23
IP: uživatel14518
 cely je to srandovni , klapka je jeden z vrcholu ladeni a ty ji chces nainstalovat aniz bys cely ten proces znal natoz mel adekvatni upravy . namaz retez , dofoukni kola a jezdi.
Datum: 26. února 2013 14:46
 Dneska je tu zase sranda ...
Datum: 25. února 2013 22:52
Jméno: kisa
IP: uživatel13724
 nu to jede skoro 90. a to tam ma klapky a jinej karbec.
Datum: 25. února 2013 22:33
 kisa: Takže když si dam na motorku klapky a ty dva 38mm karburátory vyměnim za větší, tak pak mi to pojede rychlejc?
Datum: 25. února 2013 22:32
Jméno: kisa
IP: uživatel13724
 zapoměljsem dodat že si tam dal i lepší karburátor ale ten samotnej nezvedne rychlost o 100%. takže i ty klapky na tom mají svoji zásluhu protože nevrátí benzín zpět do karburátoru.
Datum: 25. února 2013 22:27
 postul: Jestli to takhle platí tak mi motorka po montáži klapek pojede 420km/h, jdu objednávat!!!
Datum: 25. února 2013 22:23
 takže po montáži klapky na babetu se zvedla vmax o 100%.takže po instalaci na pincka 130kmh.jdu do toho.
Datum: 25. února 2013 22:20
 tak a Stejskal je bez kšeftu.klapka za 500 a babeta jede 90.
Datum: 25. února 2013 22:07
Jméno: kisa
IP: uživatel13724
 Známej to má i na babetě a ta mu jede 90km. Takže tomu aji docela věřím.
Datum: 25. února 2013 21:56
 aha.. super  tak to ti gratuluju k tomu jak si z těbě udělaly prdel a tys to sežral i s navyjákem
Datum: 25. února 2013 21:51
Jméno: kisa
IP: uživatel13724
 přidáním klapek se mi má údajně zvednout výkon i rychlost. A to docela znatelně.Nezávisle na soběmi to potvrdily 3 chlapíci co se o to hodně zajímají.
Datum: 25. února 2013 21:49
 beru že je velká klapka z RS 125 ale z jakýhokoli skůtra je dá se říct vhodná... záleží která se ti bude líp napasovávat na válec...
Datum: 25. února 2013 21:41
 a co od toho čekáš? jinak klapka z minibiku je ta nejvíce nevhodná  ... pokud to teda nemáš jen jako machrovinu
Datum: 25. února 2013 20:44
Jméno: kisa
IP: uživatel13724
 díky moc hodně jsi mi pomohl
Datum: 25. února 2013 18:34
 Nebo mrkni maj tam i obyc klapky ty budou mensi=)
Datum: 25. února 2013 16:29
 Snad me nikdo za odkaz nezabije=)www.minibike-shop.cz/minibike-tuning/102-dvoujazyckove-klapky.html zapustis je co nejniz do valce nebo na ne udelas domecek ale ty si poradis.
Datum: 25. února 2013 16:24
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 a nevíš náhodou název klapek? jinak diky za radu
Datum: 25. února 2013 15:52
 Kamos daval z minibike 2 jazyckovy sklolaminatovy =)
Datum: 25. února 2013 15:29
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 chtel bych se zeptat jestli nekdo nevite o nakym pripravku do nadrze aby nerezla dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2013 22:14
Datum: 26. února 2013 22:14
 vím.. měj stále plnou nebo aspon půl nádrže.
Datum: 24. února 2013 18:09
 Pokud bude nádrž odrezená a motorka bude v provozu, tak reznout nezačne...jinak se to dá vylít epoxidovou barvou...
Datum: 24. února 2013 17:05
 O tom jsem jeste neslysel leda ten vnitrek potahnout tim kaucukem
Datum: 24. února 2013 16:16
|



|